השוואת מחירי צניחה חופשית בישראל

כי אם כבר לצנוח, למה לא במחיר הכי משתלם?..

3

תוכן עניינים

מאיזה גיל אפשר לעשות צניחה חופשית?

אחת השאלות הנשאלות ביותר היא מאיזה גיל מותר לעשות צניחה חופשית.
אז אנחנו כאן בשביל לתת תשובה – ניתן לבצע צניחה חופשית מגיל 10 ועד גיל 120, זאת וכאשר הבריאות היא תקינה ואין אזהרה כלשהי מהרופא האומרת לך להימנע מלבצע את הצניחה הזו.
חשוב לציין שבמידה ויש איזושהי בעיה רפואית או איזשהו ספק לביצוע הצניחה מבחינה רפואית חובה להתייעץ עם רופא לפני שמחליטים לקיים צניחה חופשית.
בחלק ממקומות הצניחה החופשית לא ניתן לגשת לצניחה בלי אישור מהרופא שמעיד על תקינות בריאותך ושאומר שמותר לך לבצע זאת.
קיימים מקרים אחדים אשר בהם בשום פנים ואופן לא ניתן לצנוח ולא משנה באיזה גיל אתה. כאשר אישה בהריון היא לא רשאית לצנוח, כאשר אדם סובל מבעיות אוזניים וסינוסים, אנשים חולי לב או עם פריצות דיסק ובעיות שונות בגב, אנשים הסובלים מאפילפסיה או מחלות עצבים כלשהן, אנשים הנמצאים תחת השפעת סמים או אלכוהול, ואסור לצנוח לפחות 24 שעות לאחר צלילה, זאת בלי קשר לגיל.

לסיכום:

  1. מומלץ להצטייד באישור רפואי לפני שבוחרים לבצע את הצניחה החופשית ובחלק מהאתרים זה אף חובה.
  2. ברוב מקומות הצניחה החופשית ילד מתחת לגיל 18 צריך להגיע בליווי הורים, אך בחלק מהמקומות קיימת ההחלטה כי במידה והילד הוא בין הגילאים 10-18 יש צורך בהסכמה חתומה של הורה או אפרוטרופוס וניתן להגיע ללא ליווי של אחד מההורים.
  3. צניחה חופשית גיל – הגיל המינימלי לבצע את הצניחה החופשית ברוב מועדוני הצניחה יהיה מגיל 10 ומעלה.
  4. במקרים הבאים לא ניתן לצנוח וזאת בלי קשר לגיל שלך: נשים בהריון, אנשים הסובלים מבעיות אוזניים וסינוסים, חולי לב, פריצות דיסק / בעיות גב, אפילפסיה או מחלות עצבים, תחת השפעת סמים או אלכוהול, 24 שעות לאחר צלילה.
דילוג לתוכן